Späť

Preteky AGS opäť túto nedeľu 27.4.2014

Pridané: 23.04.2014 12:54:16

23 Apríl 2014

Veľkú dávku vlastnej odvahy sme museli preukázať pri minulých pretekoch, keď sa na štart postavili okrem oficiálnych jazdcov, klienti a zamestnanci firmy Commander. Autokrosové preteky si zmýlili s kreš testami. Najlepšie dopadlo auto, na ktorom nejazdili. ((-: Tým chcem povedať, že ako autokros vnímali, tak jazdili. A prečo ho tak vnímali??? Skúste sa postaviť na tribúnu a objektívne sledovať... červené auto nabúralo do žltého, biele vytlačilo z trate modré, fialové otočilo ružové.... Preteky sme si z našej rodiny odjazdili všetci... a za seba poviem, že som sama bola tým autom, ktoré dobehlo (nech to znie akokoľvek neuveriteľne) druhé auto, ktoré kolo pred tým vytlačilo auto z nášho tímu na svah. Okrem toho, že som si tým už v druhom kole rozbila chladič a motor som do konca rozjazdy uvarila, som vyradila súpera, ktorý nemohol prísť ani na ďalšie preteky, lebo nestihol, alebo nemal za čo opraviť auto. Pre mňa krátkodobá výhoda. Prečo krátkodobá? Ďalší pretek, divízia pre málo jazdcov, zrušená. Pre mňa ísť do divízie medzi autokrosovú elitu nemalo zmysel a tak som ostala stáť na tribúne a pozerať ako sa tlčú a vyraďujú z hry na dlhú dobu ostatní. Atratktivita autokrosu ako kontaktného športu, sa pre usporiadateľa stala nevýhodou. Áno, diváci si skôr zapamätajú Stanlyho 8 kotrmelcov ako perfektný predbiehací manéver hoc i len 12 ročného juniora. Ale skúste sa postaviť na miesto jazdca, ktorý ten krásny divácky zážitok musí zaplatiť. Naozaj nám nemusíte robiť láskavosť a divákov priťahovať na búranie, prekacovanie, otáčanie súperov. Spočítajte si, že odpísaním jedného jazdca organizátora ukracujete o štartovné, ktoré by inak zaplatil. A o vstupné od divákov, ktorí sa prišli pozrieť konkrétne na neho. Preto. Skúste porozmýšlať, ako blízko môžete ísť za súperom, aby ste mu pri jeho spomalení nenatlačili zadný kufor tesne za sedačku, alebo ho neotočili do vývrtky, z ktorej sa mu ešte hodinu točí hlava. A ak to všetko robíte neúmyselne, skúste si nájsť čas na trénovanie, nemyslím, bezhlavé trénovanie rýchlej jazdy, ale trénovanie nepredvídateľných situácií. Nech Vám kolega podhodí prekážku na trať a snažte sa jej vyhnúť atď... Vtedy ste dobrý jazdec, keď viete jazdiť, rýchlo reagujete na nepredvídateľné situácie a prípadne kolízie obmedzíte na minimum. Sama by som to nedokázala, ale práve preto som počas pretekov v štartovej veži za sklom.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie